GulaGula FarTeN
domino pizza
Friday, December 10, 2010 ? 0 Atashinchi ?
tadi balekbalek je abah aku bawak balik domino pizza . korg taw x apa tohh ?? alaa yang penganti pizza tohh . tp dy kecik molek je . comey . hee ~~ 



*pertama di buka di ipoh,perak*
*dekat dgn megoplex*

ferz time koot aku makan domino pizza toh . bleh laah tahan sedapnya . tp xleh mengalah kan pizza hut yang sebanar kayy . 2 lagyy lazat . sapai menjilat tangan . yummy :)


*neh laa kotak dy*
*kecik jee*

domino pizza neh kan kecik then nipis plak tohh . kalo si pizza hut toh kan dy tebal kn ? Fatenfaten da kate domino . haish ! dush ! my father beli 3 kotak tp satu tohh mcm garlic roti .

*BBQ Chicken Pizza – Shredded chicken, onions, green peppers and BBQ sauce*

neh lah pizza yang aku makan td . nama dy tohh kat atas tohh . boleh tahan sodapnya . :)

garlic roti dye pelik sikit . orang slalo makan dgn sup mushroom kan tp domino neh mkn dengan susu . 
ferzferz aku ingt kan mayonise . dengan selamber nya aku amek dan mkn .

tp xsapai 1 saat aku kuakan balek . ya allah punya lah manis . HAHAHA :)
saya TERtipu lahh ! okey lah . korg try lah domino pizza neh . yummy ;)
selamat mencuba !





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Christina Perri - A Thousand Years